Centrala 049 / 551-050
Dežurstvo 099 / 378-8291
Mail info@zelenjak-plin.hr

Kontakt

Zelenjak plin d.o.o.
Trg Antuna Mihanovića 1, Klanjec

Centrala
049 / 551-049, 049 / 551-050
Dežurstvo
099 / 378-8291

Centar za korisnike

Reklamacije i prigovori kupaca

Dostava podataka o oib-u

Priključenja, sanacije, montaža i demontaža plinomjera

Sigurnost

Radno vrijeme

Od ponedjeljka do petka od 07,00 do 15,00 sati

Postupak u slučaju kvara

Nema plina:

ako je zatvaran glavi zapor ili je bio zatvaran ulični plinovod, aktivirana je automatska blokada plinskog regulatora tlaka, primjenite postupak odblokiravanja regulatora,

provjerite da li na svim trošilima nema plina, ako na nekom trošilu ima plina pozvati ovlaštenog servisera da pregleda trošilo na kojem nema plina,

ako nema plina ni na jednom trošilu, a otvorili ste glavni zapor i proveli ste postupak odblokiravanja regulatora tlaka plina, nazovite dežurnu službu distributera plina (0-24 h) na tel. 049 / 551-049 ili 049 / 551-050 ili mob. 099 / 378-8291 i čekati dolazak dežurne ekipe.

 

Postupak odblokiravanja regulatora tlaka plina:

otvoriti glavni ventil (kod plinomjera),

kod “Molvicio” regulatora potrebno je pritisnuti žuti gumb koji se nalaz na kućištu regulatora da bi se deblokirao regulator,

zatvoriti ventile kod svih plinskih trošila,

ostaviti tako pola sata,

zatim, otvoriti prvo ventil kod trošila najbližeg plinomjeru, provjeriti da li radi,

redom otvarati ventile kod ostalih trošila,

ako nakon toga nemate plina nazvati dežurnu službu distributera plina (0-24 h) na telefon 049 / 551-049 ili 049 / 551-050 ili mob. 099 / 378 8291 i pričekati dolazak dežurne ekipe.

 

Kvar ili smetnja na plinskom trošilu:

pozvati ovlaštenog plinoservisera koji će detektirati i ukloniti smetnju ili kvar,

preporuča se najmanje jednom godišnje servisirati plinska trošila, obično prije početka sezone loženja,

svaki ovlašteni plinoserviser mora izdati potvrdu o ispravnosti plinskog trošila i izdati račun za izvršene radove. Ovu dokumentaciju obavezno čuvajte. Informacije o ovlaštenim servisima mogu se dobiti kod zastupnika pojedinih proizvođača plinskih naprava,

provjerite ispravnost dimovoda, pozivom ovlaštenog područnog dimnjačara, koji mora očistit dimnjak, provjeriti funkcionalnost, izdati potvrdu o ispravnosti dimovoda i izdati račun za izvršene radove. Ovu dukumentaciju obavezno čuvajte. Prilikom ispitivanja nepropusnosti i ispravnosti plinskih instalacija distributer plina vrši uvid u dokumentaciju o održavanju plinskih trošila i dokumentaciju o ispravnosti odvoda produkata izgaranja.