Nema plina na plinskom uređaju;

  • ako nema plina ni na jednom plinskom uređaju, a otvoren je glavni zapor i deblokiran regulatora tlaka plina, nazovite dežurnu službu operatora distribucijskog sustava ZELENJAK PLIN d.o.o.    (0-24 sata) na tel. 0800805819,  049 / 551-049 ili 049 / 551-050 ili mob. 099 / 378-8291 i čekati dolazak dežurne ekipe.

Kvar ili smetnja na plinskom uređaju:

  • u slučaju kvara na plinskom uređaju pozvati ovlaštenog servisera koji će detektirati i ukloniti smetnju ili kvar,
  • preporuča se najmanje jednom godišnje servisirati plinska trošila, obično prije početka sezone loženja,
  • svaki ovlašteni serviser mora izdati potvrdu o ispravnosti plinskog trošila i izdati račun za izvršene radove. Ovu dokumentaciju obavezno čuvajte. Informacije o ovlaštenim servisima mogu se dobiti kod zastupnika pojedinih proizvođača plinskih naprava,
  • provjerite ispravnost dimovoda, pozivom ovlaštenog područnog dimnjačara, koji mora očistit dimnjak, provjeriti funkcionalnost, izdati potvrdu o ispravnosti dimovoda i izdati račun za izvršene radove. Ovu dokumentaciju obavezno čuvajte.
  • prilikom zamjene plinomjera ili u propisanom zakonskom ruku ispitivanja ispravnosti i nepropusnosti plinske instalacije ZELENJAK PLIN d.o.o.  vrši uvid u dokumentaciju o održavanju plinskih trošila i dokumentaciju o ispravnosti odvoda produkata izgaranja, te na temelju istih u postupku ispitivanja ispravnosti i nepropusnosti plinske instalacije produžuje ili uskraćuje daljnju opskrbu plinom.